Subject: EE624 Keila kaubandushoone 2340 - Lidl logoga pülooni püstitamine ringristmikule
From: "Robert Mirski" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>,Märt Maripuu <[email-masked]>, "Jaan Linnas" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Sep 2024 13:23:25 +0300

Tere!

Oleme projekteerinud Keila linna, Põhjakaare tn 6 maaüksusele Lidl
kaupluse.

Arutades Lidl logoga püloonile sobivat asukohta Keila Linnavalitsuse
esindajatega oleme sobivaimaks asukohaks pidanud:

Tallinn – Paldiski maanteel,

maaüksusel lähiaadressiga T-8 Tallinn-Paldiski (katastritunnus:
19801:012:0221),

ringristmikku, mis asub Olerexi tankla ja Espaki ehituskaupluse kõrval.

Ettepanek seisneb ringristmikul olemasoleva valgustimasti asendamises Lidl
logoga pülooniga ning olemasolevate valgustite kinnitamise projekteeritava
pülooni külge.

Lidl Eesti OÜ ja Keila Linnavalitsuse hinnangul oleks tagatud ringristmiku
kasutamine sh valgustamine samaväärselt ning ühtlasi oleks tagatud ka
avalikkuse teavitamine teenindusettevõtte asukohast.

Keila Linnavalitsuse esindaja andis teada, et nad on korraldamas kohtumist
Transpordiametiga, loodetavasti juba käesoleval nädalal.

Plaanitakse rääkida vähemalt kolmest Keilasse puutuvast teemast ja sinna
juurde soovitakse lisada ka kirjeldatud reklaampülooni teema.

Lugupidamisega / Best regards

ROBERT MIRSKI

PROJEKTIJUHT / PROJECT MANAGER

+372 5600 4323

 <http://esplan.com/> esplan.com

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.